Veelgestelde vragen


BETAALWIJZEN

In onze webshop kun je betalen met de volgende betaalmogelijkheden: 

iDeal
Met iDeal kun je gemakkelijk online via je eigen Nederlandse bank betalen. Wanneer je jouw bank hebt gekozen, wordt je doorgestuurd naar de veilige omgeving van je eigen bank. Omdat de betaling via iDeal direct wordt verwerkt kunnen wij je bestelling ook direct in behandeling nemen.

PayPal
Wanneer je kiest voor betaling via PayPal wordt je direct doorgestuurd naar de website/omgeving van PayPal. Wanneer je al een account hebt is het betalen met slechts enkele stappen geregeld. Mocht je nog geen account hebben, meld je dan aan en koppel jouw eigen bank aan PayPal. De betaling via PayPal wordt direct verwerkt en daarmee nemen wij je bestelling ook direct in behandeling.

Creditcard (Mastercard, Visa, American Express)
Betalen met je creditcard is makkelijk en zeer veilig middels de versleutelde SSL technologie. Al jouw gegevens worden in een beveiligde omgeving gehouden en je betaling wordt direct afgehandeld. Dit betekend dat wij je bestelling ook direct in behandeling kunnen nemen.

CONTACT

Hoe kan ik Zoo&Me bereiken?
Wanneer je vragen hebt over je bestelling, suggesties hebt of op- of aanmerkingen, laat dit ons weten via: info@zoo-and-me.nl. Wij streven ernaar om je zo snel mogelijk antwoord te geven. Dit zal nooit langer dan 24 uur duren. 


Hebben jullie een winkel die ik kan bezoeken?
Er zijn op dit moment nog geen winkels waar wij onze Zoo&Me producten te verkrijgen zijn. Still to come.

VERZENDING & BEZORGING

Bezorglanden
Wij bezorgen in bijna alle landen ter wereld. Kies bij het toevoegen aan je winkelmandje voor het juiste land en de verzendkosten worden automatisch berekend.

Wat zijn de verzendkosten? 
Gezien het feit dat al onze posters en lijsten in Nederland worden geproduceerd en verwerkt hebben wij voor ieder land andere verzendkosten. Deze verzendkosten worden berekend aan de hand van het product, de extra's en het totale gewicht. Wanneer je jouw producten in het winkelmandje hebt staan worden de verzendkosten, na selecteren van jouw land, direct berekend. Voor orders binnen Nederland rekenen wij geen verzendkosten wanneer je een bestelling plaatst van €39,99 of meer. Plaats je een bestelling van minder dan €39,99 dan rekenen wij €2,95 verzendkosten.

Wanneer kan ik mijn order verwachten?
Wij proberen altijd al onze posters op voorraad te hebben, zodat jij ze zo snel mogelijk in huis hebt. Het duurt slechts twee werkdagen voor jij jouw poster thuis ontvangt! Je ontvangt van ons een Track & Trace nummer per mail, hiermee kun je de verzending van jouw order volgen. 

Verzendverpakking
Met veel zorg verpakken wij jouw bestelling om ervoor te zorgen dat jouw product heelhuids aankomt. Wanneer je een losse poster besteld, verpakken wij deze in stevig FSC-karton waardoor de posters nooit beschadigen. Als je een poster met fotolijst besteld, verpakken wij deze zorgvuldig met beschermhoeken en noppenfolie. Wanneer jouw product toch beschadigd aankomt vragen wij je contact op te nemen met ons via info@zoo-and-me.nl. 

RETOURNEREN


Herroepingsrecht
Bij een aankoop via onze webshop krijg je van ons 14 dagen bedenktijd na ontvangst van de aankoop. Binnen deze tijd kun je zonder opgave van reden van de koop afzien. Je krijgt vervolgens alle kosten van de aankoop, mits het product onbeschadigd en goed is ontvangen, direct terug op je rekening. De kosten voor het retourzenden van het product komen voor jouw rekening.

Hoe kan ik een product retourneren?
Wil je jouw product retourneren? Ga dan als volgt te werk:

Meld via info@zoo-and-me.nl dat je een artikel wilt retourneren, met vermelding van de productnaam en jouw ordernummer. Je ontvangt van ons een retourbevestiging. Stuur het product onbeschadigd en in de originele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling terug naar Zoo&Me. 
Voeg de originele factuur en onze retourbevestiging toe aan het pakketje.

Het retouradres:
Zoo&Me Retour
O.v.v. jouw ordernummer
Nieuwe Herengracht 129-2
1011SE Amsterdam

Nadat wij het pakket in goede orde hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening of op een andere wijze die je bij de herroeping hebt vermeld.

GARANTIE EN KLACHTEN


Wij garanderen dat elk door ons geleverd artikel voldoet aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan ten tijde van de levering redelijkerwijs kunnen worden gesteld en waarvoor zij bij normaal gebruik zijn bestemd. Voor de geleverde producten geldt een garantie zoals deze door onze toeleveranciers wordt geboden.

Desondanks kan het gebeuren dat één van onze producten ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch schade oploopt of dat er per ongeluk een verkeerd product wordt geleverd. Check daarom bij ontvangst van je bestelling de juistheid en de staat van de geleverde producten. Doe dit meteen en als er iets niet is goed gegaan, neem dan binnen 14 dagen contact met ons op op de onderstaande wijze. We wijzen er op dat er geen sprake van garantie is in de volgende gevallen:

- De melding van de klacht niet op tijdig wordt gedaan.
- De slijtage als normaal kan worden beschouwd.
- Er beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.
- Gevolgen van terechte klacht
- Wij kunnen bij een terechte klacht naar eigen keuze het product vervangen, herstellen of u de aankoopprijs inclusief de verzendkosten terugbetalen.

De termijnen voor reclameren zijn:
- Bij niet- uiterlijke gebreken: binnen 14 dagen
- Bij uiterlijke gebreken: onmiddellijk

VEILIGHEID EN PRIVACY


Wanneer je persoonsgegevens verstrekt of een betaling doet op onze website, gebeurt dit via een beveiligde verbinding. Wij hebben onze systemen up-to-date beveiligd tegen inbraak, virussen en andere aanvallen. Zoo&Me respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Jouw gegevens worden door ons gebruikt om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met jouw toestemming.

Wat gebeurt er met jouw gegevens?
Als je een bestelling plaatst, hebben wij jouw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om jouw bestelling uit te voeren en je van het verloop daarvan op de hoogte te houden.

Om het winkelen bij ons zo aangenaam mogelijk te laten zijn, slaan wij met jouw toestemming jouw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot jouw bestelling en het gebruik van onze diensten op. Hierdoor kunnen wij de gebruiksvriendelijkheid van onze website verder optimaliseren.

Met jouw toestemming gebruiken wij jouw gegevens om je te informeren over ontwikkelingen van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als je hier niet langer prijs op stelt, kan je ons dat laten weten door een e-mail te sturen.

Gegevens over gebruik van onze site en de feedback die wij krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.

Zoo&Me verkoopt jouw persoonlijke gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van jouw bestelling. Onze werknemers en de door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van jouw gegevens te respecteren.

Mogelijk wordt er gebruik gemaakt van cookies. De gegevens blijven echter volledig anoniem.

Met deze gegevens kan de identiteit van bezoekers niet worden vastgesteld. De gegevens worden ook niet gekoppeld aan persoonlijke gegevens. Je kunt de toekomstige vergaring en opslag van gegevens te allen tijde weigeren.

Indien je nog vragen hebt over ons privacybeleid, dan kan je een e-mail sturen naar info@zoo-and-me.nl.